Згорнути
Для дітей

Рівень 1 = реєстрація. отримання статусу Premium - учасник програми лояльності

Рівень 2. Робимо 2 замовлення протягом року як преміум - клієнт = отримуємо vip-статус.Віп - покупець вже має знижку 5% , якщо робить замовлення не рідше 2-ух раз на рік.

Рівень 3. Віп клієнт робить 3-й в році замовлення і переходить в Golden - покупці. тепер у нього 7% знижки.
Протягом року (від дати переходу в статус) він повинен робити 3 покупки.

Рівень 4. Golden - клієнт робить 4-й замовлення і переходить в Platinum - статус. тепер у нього 10% знижки.
Протягом року (від дати переходу в статус) він повинен робити 4 покупки.

Premium - статус
Golden - статус
Platinum - статус
Для спорту
Дропшіпперам - особливі умови
Дропшіпперам - особливі умови

Хочете заробляти на дому?

Чи маєте продає сторінку в інтернеті?

Для вас найкомфортніші умови для роботи:

  • Знижка 20%
  • Висилка безпосередньо покупцеві
  • Заміри всьому взутті - взуття в наявності
  • Багатий асортимент для всієї родини
  • Приймаємо поверненню не підійшла клієнтові взуття
Укр Рус

Політика повернення

Усі взаємовідносини з покупцями СУВОРО регулюються Законами України, зокрема - "Про захист прав споживачів".

Ми Вас розуміємо: купівля на відстані у незнайомих людей - дуже відповідальне, а іноді і небезпечний захід.

Саме тому Ви маєте право:


  • не платити нам за взуття, якщо вона Вам не підійшла:
  • вимагати від нас всю необхідну Вам інформацію про товар, про виробника товару:
  • відмовитися від покупки без пояснення причин. Всякі є життєві ситуації! Чи не так? Wink

А в свою чергу ми зобов'язані:

  • виконати наші обіцянки. Це головне!
  • розповісти Вам про Вашу взуття все, що Вас цікавить;
  • повернути Вам гроші через не ношений взуття, якщо вона Вам не підійшла;
  • повернути Вам гроші за ношений взуття, якщо в ній присутній непереборний фабричний брак.

Чому Ви завжди у виграші:

  • тому що така ж взуття в інших містах України коштує значно дорожче;
  • тому що цього взуття просто немає в селищах і селах України.

Як Вам поміряти нашу взуття в Вашому місті? На складі зручною для Вас транспортної компанії у Вашому місті. Це Нова пошта, Укрпошта або будь-яке Ваше каприз. При цьому Ви попередньо платите нам заставу 50 гривень за те, що Ви хоча б прийдете приміряти взуття.


Якщо нове взуття Вам раптом не підходить? Тоді діє головний принцип нашого з Вами співпраці - відповідальність: Ви відповідально замовляєте - ми відповідально висилаємо. Якщо Вам не підійшов розмір, то і Ви і ми підійшли до вибору безвідповідально - Ви не попросили, а ми не заміряли довжину устілки.

У разі, якщо Вам взуття не підходить, і ви відмовляєтеся від обміну на інший розмір або іншу модель - Ви відправляєте взуття назад нам за наш рахунок, а Ваші заставні 50 гривень заробляє транспортна компанія (вони Вам не повертаються).

У разі, якщо Вам взуття не підходить, але Ви хочете обміняти взуття на інший розмір або іншу модель, тоді Ви відправляєте взуття назад нам за Ваш рахунок, і ми висилаємо Вам заміну.

Найголовніше правило інтернет магазину Сан-Даль - якщо Ви не задоволені, то всі гроші за взуття повертаються Вам на банківську картку. Готівкові в інше місто ми не доставляємо.

Це означає наступне:

  • якщо Ви оплачуєте нам за взуття наложеним платежем за фактом отримання взуття, а потім відмовляєтеся від покупки, то гроші ми все одно повернемо Вам на картку;
  • ми повинні спочатку отримати взуття, від якої Ви відмовилися, і переконатися в тому, що вона не ношена, а потім обов'язково перерахуємо гроші за взуття на Вашу картку;
  • не відправляйте взуття, яка Вами оплачена і Вам не підходить, наложеним платежем. Для того, щоб Вам повернути гроші, нам потрібно переконатися в тому, що вона не ношена.