Згорнути
Для дітей

Рівень 1 = реєстрація. отримання статусу Premium - учасник програми лояльності

Рівень 2. Робимо 2 замовлення протягом року як преміум - клієнт = отримуємо vip-статус.Віп - покупець вже має знижку 5% , якщо робить замовлення не рідше 2-ух раз на рік.

Рівень 3. Віп клієнт робить 3-й в році замовлення і переходить в Golden - покупці. тепер у нього 7% знижки.
Протягом року (від дати переходу в статус) він повинен робити 3 покупки.

Рівень 4. Golden - клієнт робить 4-й замовлення і переходить в Platinum - статус. тепер у нього 10% знижки.
Протягом року (від дати переходу в статус) він повинен робити 4 покупки.

Premium - статус
Golden - статус
Platinum - статус
Для спорту
Дропшіпперам - особливі умови
Дропшіпперам - особливі умови

Хочете заробляти на дому?

Чи маєте продає сторінку в інтернеті?

Для вас найкомфортніші умови для роботи:

  • Знижка 20%
  • Висилка безпосередньо покупцеві
  • Заміри всьому взутті - взуття в наявності
  • Багатий асортимент для всієї родини
  • Приймаємо поверненню не підійшла клієнтові взуття
Укр Рус

Як оформити замовлення

Навіть якщо Ви ніколи не купували взуття в інтернет-магазині і принципово цього робити не будете - все одно інформація, отримана в інтернет магазині взуття Сан-Даль, допоможе Вам зробити вигідну покупку.

Наприклад, в розділі Світ взуття Ви знайдете цікаву інформацію про взуттєвих шкурах і матеріалах , про торгові марки взуття та країнах-виробниках, а також про те, як правильно підібрати розмір взуття.

Тепер про головне - в інтернет магазині взуття Сан-Даль Ви спершу міряєте взуття, потім платите за неї! А як же інакше?

Сплатіть, будь ласка, всього лише доставку взуття (і Вас-покупця Smile ) До місця примірки - це найближчий зручний для Вас склад транспортної компанії (наприклад, Нової пошти) і міряйте на здоров'я.

Гроші за взуття Ви перераховуєте накладеним платежем, лише переконавшись у тому, що взуття Вам підходить.

Величезна до Вас прохання! Робіть вибір усвідомлено - економте свій і наш час.

А в попередньому виборі взуття Вам допоможуть наші професійні продавці. Вони дадуть відповідь на всі Ваші питання і зроблять на Ваше прохання будь виміри взуття.

Оплата за замовлення - будь-яка на Ваш вибір.

Тепер, якщо у Вас, звичайно, залишилася хвилина Вашого дорогоцінного часу Smile , Можете прочитати докладні деталі процесу замовлення взуття в інтернет магазині Сан-Даль.

Оформлення замовлення.

  • Визначтеся з замовленням, виберіть розмір і натисніть кнопку «Додати до кошика» - обраний товар додасться в Вашу кошик.

Покупок може бути кілька. На сторінці «Кошик» будуть перераховані всі вибрані Вами товари. Після прийняття рішення про покупку натисніть активну клавішу «Оформити замовлення».

  • Визначтеся зі способом доставки, зробивши вибір запропонованих варіантів. Якщо необхідні якісь зауваження або коментарі до замовлення (наприклад, Ви обов'язково хочете приміряти суміжний розмір взуття), вкажіть їх в розділі "Коментарі". Потім клацніть кнопку "Замовити" - з'явиться вікно подяки замовлення, де буде вказано номер Вашого замовлення.

  • Після оформлення замовлення Вам на e-mail буде відправлено автоматичне повідомлення №1 про прийняття Вашого замовлення до розгляду.

Буквально це повідомлення означає: "Ми Вас побачили і зрозуміли, що Ви хочете і що Ви вибрали!"

Ще раз перевірте всі дані (розмір, артикул, модель, кількість), так як виходячи з них буде фактично підібрана Вам взуття. Якщо будь-які дані були вказані невірно, відразу зв'яжіться по телефону з нашими менеджерами для коригування замовлення.


Увага! Незважаючи на те, що ми намагаємося виконувати всі Ваші замовлення, прийняття замовлення не означає тверде юридичне зобов'язання виконати Ваше замовлення - оскільки потрібного розміру взуття, на жаль вже може не бути в магазині. Замовлення вважається виконаним при врученні товару. Некоректно вказаний номер телефону, неточний або неповна адреса можуть викликати додаткову затримку.

  • У найкоротші терміни (в цей або на наступний день, але тільки в робочий час) Вам на мобільний телефон надійде SMS -Повідомлення №2 про результат обробки замовлення. Дане повідомлення обов'язково буде продубльовано на Ваш e-mail. У цьому повідомленні наші продавці-консультанти повідомлять Вам про те, чи є Ваша взуття на складі і коли може бути доставлена Ваша посилка.

  • Після оформлення замовлення в інтернет-магазині менеджер зв'яжеться з Вами для підтвердження замовлення і уточнення бажаного способу оплати за замовлення. Підтвердження замовлення є обов'язковою умовою його виконання. П оетому, якщо Ви не відповісте на дзвінок за вказаною Вами в особистих даних телефону протягом 3-х днів, Ваше замовлення буде анульовано. Якщо менеджер не передзвонив Вам протягом 3-х робочих днів з моменту оформлення замовлення, будь ласка, перевірте Ваші облікові дані: можливо, Ви вказали невірний номер телефону. Якщо це сталося, Ви можете оформити замовлення ще раз, попередньо змінивши контактні дані або ж зателефонувавши нам.

Шановні клієнти, якщо з якої-небудь причини Ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нам про це. Будь ласка, не ігноруйте дзвінки менеджерів.

Відмовитися від замовлення на будь-якому етапі покупки - Ваше право!

Це ніяк не вплине на подальше обслуговування. Ви зможете зробити наступне замовлення, коли це буде зручно. Звертаємо Вашу увагу на те, що клієнти, які не забирають посилки, не повідомляючи адміністрацію сайту sandal.zp.ua, при цьому ігноруючи дзвінки операторів, в подальшому обслуговуватися не будуть.

Виникли питання? Зв'яжіться з нами або передзвоніть.